Avatar billede niceguyz Nybegynder
16. oktober 2004 - 12:50 Der er 6 kommentarer

Kiss 508 firmware

jeg er  i tvivl om  hvordan man skal forholde sig til firmware  jeg har købt en brugt kiss 508 , og den har den senneste opdateringer  som hedder  2.8.3. men søger man på nette har der også været tidligere opdateringer feks 2.7.5 osv  hvis man nu bare instalere den seneste opdateringer  som er 2.8.3.  vil det så være nødvendig at  feks instalere  en tideliger version, for dem har der været nogle stykker af  feks  forbedelse af signal til remote contral . håber der er en der vil hjælpe lidt

hilsen Poul
Poul@tele2adsl.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2004 - 16:12 #1
Hvis du ikke har nogle problemer, er der ingen grund til det.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2004 - 16:35 #2
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2004 - 16:37 #3
Var egentlig et svar.
Avatar billede niceguyz Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:45 #4
syntes ikke det er det svar jeg leder efter  den afspiller okay men ville bare gerne vide om det er nødvendig at instalere alle de gamle firmware  opdateringer, hvis man instalere den nye, eller??
Avatar billede f-l-j Nybegynder
16. oktober 2004 - 23:50 #5
Du kan jo ikke have flere slags firmware liggene på maskinen på samme tid, hvis du har installeret den nyeste, så er det den du har.
Hvis du derimod vil benytte en ældre firmware, så skal du neddatere til den firmware som maskinen blev leveret med, og så opgradere, hvis du ikk gør det, kan du ødelægge maskinen.

Kiss dp-500 ejer
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2004 - 07:47 #6
Nej, det er ikke nødvendigt at instalere de gamle !