Avatar billede steendohrn Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:15 Der er 6 kommentarer

Gemning af billeder fra nettet

Har fået et mærkværdigt problem med at gemme billeder fra nettet: Billederne insisteres på at blive gemt i BMP- og og ikke jpg-format. Det gider jeg ikke ! Nogle ideer til hvordan man kommer dette irritationsmoment til livs ?
Avatar billede snowball Novice
15. oktober 2004 - 17:19 #1
Vis kilde giver blank side / Kan kun gemme som BMP  - http://www.geertsen.dk/tips.asp#5
Avatar billede chili17 Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:21 #2
Mærkeligt nok løses problemet ved at slette de midlertidige filer

Funktioner>>Internetindstillinger>>Slet Filer>>....
Avatar billede yxos Nybegynder
19. november 2004 - 10:33 #3
Chili har ret. Jeg havde samme problem, og det blev løst ved at slette midlertidige filer.  Sammenhængen er mildest talt ikke gennemskuelig for lægmand.
Avatar billede snowball Novice
13. december 2004 - 18:09 #4
steendohrn: Fik du løst problemet? :)
Avatar billede steendohrn Nybegynder
13. december 2004 - 22:19 #5
Yep
Avatar billede snowball Novice
13. december 2004 - 22:46 #6
Kan du så ikke lige acceptere mit svar sådan så spørgsmålet kan blive lukket? :)