Avatar billede hmj Nybegynder
07. marts 2001 - 22:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Det Levende Danmarkskort2

Jeg har fået ny harddisk-30Gb-så jeg vil gerne kunne køre \"Det Levende Danmarkskort2\" fra C: drevet.
Jeg har flyttet hele cd´indhold til en mappe under C:\\Programmer, og så kørt Setup derfra. Men når installationen er afsluttet står der \"Indsæt CD-ROM Det Levende osv. vers. xxx\" og tryk OK.
Kan det ikke lade sig gøre uden cd-rom ?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2001 - 22:56 #1
Sikkert ikke, så skal du enten får progarmmet til at tro at der hvor installations filerne ligger er CD-drevet, men det ved jeg ikke helt hvordan du gør.

Der er en side på nettet hvor de gør det med spil, men til programmer ved jeg ikke.
Avatar billede tsocm Nybegynder
07. marts 2001 - 23:03 #2
du kan bruge det program der hedder \"Fake Cd\"

/vh
Avatar billede tsocm Nybegynder
07. marts 2001 - 23:05 #3
jeg mener det er gratis progem men jeg er ikke sikker, prøv evt denne adr.
ftp://ftp.calweb.com/users/b/bengland/fakecd.zip
Avatar billede hmj Nybegynder
09. marts 2001 - 22:46 #4
Jeg har MS Encarta 97 World Atlas kørende fra harddisken uden problemer, så jeg troede jeg kunne gøre det samme med det Levende Danmarkskort.
Jeg har hentet Fakecd hjem, men jeg er ikke så meget inde i DOS komandoer, jeg synes det lyder lidt indviklet.
mvh.
Avatar billede tsocm Nybegynder
11. marts 2001 - 21:35 #5
oki det er desvære den eneste program jeg kender det kan løse det problem, men forsat god jagt...

/vh
Avatar billede tsocm Nybegynder
12. marts 2001 - 12:15 #6
Takker for det

/vh