Avatar billede roschmann Nybegynder
14. oktober 2004 - 21:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

C# og windows forms

Hej,

Jeg sidder og skal have gang i en applikation til en HP IPAQ 4100 (Pocket PC 2003).

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal komme igang, har siddet og leget lidt med windows forms og C#, men kan ikke rigtig gennemskue det. Har blandt andet lavet forskellige forms, som jeg ønsker at kunne navigere rundt imellem i applikation, men jeg kan ikke finde ud af det! Tror måske at det skal gøres med MDI, men det syntes jeg ikke at VS.NET tilbyder når jeg arbejder med en smart device applikation.

Er der noget som kan hjælpe mig med at komme igang...evt komme med lidt hint eller nogle lækre links?

Thanx

Frank
Avatar billede jesper_dk Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:20 #1
HEJ

Jeg bruger selv VS.NET Enterprise architect, her er det et projekt template der heder "Smart Device Application" det er denne type projekt du skal brug.

Jeg er lidt i tivl om de mindre versioner af VS.NET ikke har "Smart Device Application" projektet. Men det må du lige se på din egen version.

her et link til Microsoft, jeg tror du vil kunne bruge
Det giver en god introduktion

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dv_evtuv/html/etorigettingstarted.asp

vs.net har desuden også en pda emulator indbygget så du ikke behøver have en fysisk pda for at kunne udvikle.
En anden nice feature er at du kan få vs.net til at deploye din applikation direkte til din pda når du køre dit program inde fra VS
Avatar billede roschmann Nybegynder
23. oktober 2004 - 20:20 #2
ok
Avatar billede arcanex Nybegynder
10. december 2004 - 11:59 #3
Du synes ikke hans svar var godt nok eller hva ? siden du tager pointene selv ?