Avatar billede lille123456 Nybegynder
07. marts 2001 - 21:34 Der er 4 kommentarer

Harddisk

Hej
Jeg har et fået ny computer og har taget den gamle harddisk over i min nye computer.
Jeg er kommet til at slette den partion der var på den computeren kan godt se den men der er ikke adgang til den.Det skal siges at den har kørt som nr 2 i den gamle og skal også køre som nr 2 i den nye computer,findes der et program til at få adgang til den igen, alt min data ligger der jo stadig.på forhånd tak.
Avatar billede top Nybegynder
07. marts 2001 - 21:42 #1
Hvis du har slettet den partition data\'erne ligger tror jeg ikke du skel regne med at se dem igen, men mindre du vil ofre mange penge på at få et special firma til at grave dem frem igen :-(
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2001 - 21:49 #2
Jeg har brugt Lost & Found, til et lign problem, det er faktisk ret godt, man kan finde mange gode gamle ting med det program.
Jeg kan ikke præcis huske hvem det er der har lavet det, men jeg mener at det er PowerQuest.
Avatar billede makse Nybegynder
07. marts 2001 - 21:49 #3
Lost & Found kan hentes her: http://www.vnunet.com/Download/1108119
Avatar billede makse Nybegynder
07. marts 2001 - 21:55 #4
Et andet godt alternativ du kan prøve er EasyRecovery.

Den kan hentes her:
http://www.ontrack.com/easyrecovery/