Avatar billede faithless Praktikant
14. oktober 2004 - 12:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine optimering

Jeg hare et møde i næset uge med et af de store firmaer, der tilbyder søgemaskine optimering.
Jeg ved ikke så meget om det, men har læst et par af bufferzone's artikler.
Kan i give mig nogle gode råd til, hvad man skal være opmærksom på og hvordan man sikre sig at det er pengene værd.
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2004 - 12:35 #1
Generelt kan man sige at hvis de giver garantier i form af resultater, så skal man være forsigtig. Søgemaskine er jo en slags lobby arbejde. Du kan ikke vide hvad søgeasmkinerne gør i morgen og derfor kan du heller ikke give garantier der er noget værd.

Jeg har set firmaet der garanterede 80 % placering i 80 % af søgemaskinerne for 25 søgeord. Denne garanti er værdiløs, dette kan alle opnå hvis der ikke er krav til hvilke søgeord og søgemaskiner der er tale om. En garanti om 5 søgeord valgt af dig i 3 søgemaskiner valgt af dig ville være værdifuldt, men det er der ingen der tør, eller også er det svine dyrt.

Hvilket firma er der tale om, jeg kender de fleste seriøse i branchen
Avatar billede faithless Praktikant
18. oktober 2004 - 16:02 #2
Tak for svaret bufferzone. De snakkede om noget som hed informationpages, kender du noget godt materiale som kan læses om det?.
Jeg har læst dine artikler (Sådan får du dit website ordentlig placeret, google - hvordan får jeg en god placering, Min side kommer ikke med i søgemaskinerne), er der andre som du kan anbefale.
Siden som skal optimeres er skrevet i php.
Avatar billede faithless Praktikant
21. oktober 2004 - 09:18 #3
Du får lige dine point og så laver jeg et nyt spørgsmål om informationpages.