Avatar billede ahjac Nybegynder
13. oktober 2004 - 21:17 Der er 2 kommentarer

Smadret skrivebord!

Da jeg er færdig? med en opgave fanger øjet et billede der kunne blive bedre. Jeg klikker på det, klipper det, og går til skrivebordet hvor jeg vil placere det til redigering, og her er det, at skidtet går grasat. Alt hvad jeg har af ikoner er bl.a. markeret. Jeg har kørt en geninstallering uden anden effekt, end at jeg ikke kan bruge systemgendan. Kan jeg undgå en omformattering? Jeg har XP-Pro.
ahjac.
Avatar billede peet-49 Novice
13. oktober 2004 - 21:36 #1
Du kan prøve med en repair af windows.
Avatar billede ahjac Nybegynder
13. oktober 2004 - 23:34 #2
Det var naturligvis også min første indskydelse, - og så fik jeg slettet mine
systemgendannelsespunkter, og afskar mig selv fra den løsning.
ahjac