Avatar billede david-webb Nybegynder
13. oktober 2004 - 09:06 Der er 7 kommentarer

Problem med vedhæftet Word dokumenter

Hejsa,
En af mine venner har følgende problem :
Når han modtager en mail med et vedhæftet Worddokument kan han ikke læse det. Når han åbner det, er det fuldstændig volapyk !!!
Hans PC har er fri for virus (er netop renset)og styresystemmet er Windows 2000 SP4. Tror selv at det måske er opsætningen i Outlook Express men jeg er ikke så skrap i det.
Har I et forslag
Avatar billede halifax Nybegynder
13. oktober 2004 - 09:22 #1
Åbner han word-dokumentet fra Outlook Express, eller gemmes filen først på disk og åbnes der fra?
Avatar billede david-webb Nybegynder
13. oktober 2004 - 09:38 #2
Har prøvet begge dele uden held. Jeg videresendte den til mig selv og kunne åbne den uden problemer
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. oktober 2004 - 09:48 #3
Outlook Express hænger jo tæt sammen med Internet Explorer, og sidst nævnte opfører sig meget mærkeligt når internet cachen er fuld. OE bruger også internet cachen til midlertidig opbevaring af bl.a. vedhæftede filer. Jeg vil foreslå at I prøver at tømme denne cache.

Åben IE gå i funktioner - internetindstillinger - slet filer og slet cookies.

Luk derefter både IE og OE, åben OE igen og forsøg at vedhæfte, det ville ikke undre mig om det nu lykkedes
Avatar billede david-webb Nybegynder
13. oktober 2004 - 09:57 #4
Ok, det vil jeg prøve !
Avatar billede david-webb Nybegynder
13. oktober 2004 - 11:15 #5
Har lige prøvet det. No good. Han kan stadigvæk ikke læse vedhæftede Worddokumenter.
Avatar billede perhol Seniormester
13. oktober 2004 - 21:29 #6
Bruger i samme versioner af word. Det er helt almindeligt at ældre versioner af word (f.eks. word 6/95) ikke kan læse filer fra word 2000/2003.
Avatar billede david-webb Nybegynder
13. oktober 2004 - 21:46 #7
Jeg bruger word 2002. men jeg vil prøve at sende en mail ham selv til ham selv og se hvad der sker !!