Avatar billede hogan Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:06 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvilken harddisk skal jeg vælge

hej experts...
jeg har gået og tænkt over hvilken ny harddisk jeg skal købe...
nu har jeg vist en fujitsu på 40 gb og kunne godt tænke mig at have 80 eller højere...
men hvilken harddisk er bedst ?????
er de ens eller hvad ????
(den må også gerne være billig (;  )
plz hjælp mig
ps i må gerne sige hvor man kan købe dem og en ca pris.
Avatar billede backspin Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:08 #1
jeg har selv en maxtor HD og er MEGET glad for den.
den er på 80 gb.
før i tiden havde jeg en IBM men der var ikke andet end vrøvl med den.
jeg købte maxtor harddisken for lidt siden i elgiganten.
det var en O.K pris jeg kan ik lige huske hvad men omkring en 5 - 600 kr har den nok kostet.
den kan jeg anbefale.
Avatar billede hogan Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:09 #2
kan du huske hvilken model det var backspin så jeg kan sige det i butikken.
Avatar billede sld Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:11 #3
Hmm.. jeg er ikke helt sikkert.. men er det ik det samme med næsten alle sammen?
I hvert fald kan du prøve på www.shg.dk .. der handler jeg.. de har ALT .. ;)
Avatar billede backspin Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:12 #4
nej det kan jeg ikke men det er også et stykke tid siden nu.
men jeg tror det er lidt ligegyldigt hvilken model det er...
prøv at kigge i elgigantens avis fra denne uge.
jeg mener der var en deri. www.elgiganten.dk
men ellers tror jeg det er ligemeget hvilken maxtor du køber de er vist gode alle sammen :)
Avatar billede hogan Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:13 #5
ok takker for svarene begge 2.
jeg undersøger sagen. ;)
Avatar billede sld Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:51 #6
your welcome.. ;)