Avatar billede denz Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:00 Der er 2 kommentarer

Billede der bryder teksten

Jeg har et billede der skal ind mellem teksten.. i ved når man smækker et billede ind i word kan man gøre sådan at teksten rundt er omkring.. kan man lave det med Dreamweaver mx 2004??? eller noget der ligner..
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:23 #1
Det kan du. Klik på billedet, og vælg left, right eller hvad du vil i din propertyinspector under "Align".

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:39 #2
denz > Du har i øvrigt en masse spørgsmål du mangler at lukke, og en masse der ikke har fået feedback på deres gode svar. Gider du ikke lige kigge på det?

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=denz&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on