Avatar billede cliffclavin Nybegynder
12. oktober 2004 - 09:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slideshow til web

Hey!

Jeg leder efter et (gratis) program der kan lave et roligt lysbilledshow på en hjemmeside - uden det tager for meget memory og uden det er alt for indviklet at 'lege' med.

Bare et simpelt enkelt billede ad gangen... med rolige overgange..

Forslag?
Avatar billede rohaje Nybegynder
12. oktober 2004 - 09:58 #1
Avatar billede cliffclavin Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:08 #2
hmm.. jeg er ikke helt stiv i kodning...

Jeg smækker bare koden ind der hvor showet skal være..?

Hvordan henter den billederne? og hvor skal de ligge? (i en seperat mappe osv..?)

kan man ikke bruge GIFs istedet for JPG.?
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:43 #3
Nu er Flash jo ikke ligefrem et gratis-program, men det er et Flash-slideshow rohaje henviser til. Så det skal du have før du kan komme et skridt videre...

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:45 #4
Men måske du kan bruge dette i stedet: http://www.barelyfitz.com/projects/slideshow/ eller denne simplere version (uden overgange): http://www.javascriptkit.com/script/script2/incrementslide.shtml
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:46 #5
Men det er nok denne hér du helst vil have: http://www.mandarindesign.com/fadejs.html

c",)
Avatar billede cliffclavin Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:53 #6
Præcist den jeg mangler!

Thanx
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:57 #7
Selv tak!  c",)