Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 15:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Lave et menneske i 3dmax

Jeg fatter ikke hvordan man kan lave ting i programmet, jeg kan godt finde ud af at lave alle de former som er lagt inde i programmet, men hvordan sidder man og laver sin egen??
altså hvis man skal lave et menneske så skal man lægge en kugle, og så tage en kegle og sætte på som næsen??  Hvordan laver man sin egen model, med en masse punkter man kan trække så modellen får sin egen form!?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. marts 2001 - 15:21 #1
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 15:25 #2
ja den er jo egentlig okay, men jeg søgte bare noget info på hvordan man lavede en ting ud fra at sætte nogle kordinater !!!
Avatar billede dna Nybegynder
07. marts 2001 - 15:25 #3
ellers kig på den danske www.3dmaxer.dk !? De har også hjælpe forum osv...

dna
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 15:42 #4
Okay da.. Jeg er ikke helt tilfreds med nogle af svarene.. Men i kommer altså til at dele!!
Avatar billede dna Nybegynder
07. marts 2001 - 17:29 #5
ok.. jeg mente bare at der var en beskrivelse på www.3dmaxer.dk da jeg selv skulle finde det du søget.. det er, efter min mening, nemlig en svær detalje at lave mennesker.!!!

dna