Avatar billede newcoma Nybegynder
12. oktober 2004 - 00:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket Shop system?

Hej jeg står og skal meget hurtigt købe et shopsystem. Der er op til 100 varer i nogen af grupperne så de skal kunne vises i flere spalter.
Systemet skal vedligeholdes af ikke særlig edb kyndige folk så det må også meget gerne være brugervenligt.

Jeg har kigget på følgende muligheder

wannafind.dk
scannet.dk
surftown.dk

scannet lader til at opfylde mine behov men virker en anelse dyre. 299,' om måneden + webhotel

surftown er fair i prisen men anvender Oscommerce... er der nogen som kan anbefale det?
Avatar billede retep Nybegynder
12. oktober 2004 - 09:17 #1
Prøv at kigge på: http://www.at-orbital.dk

Der køber du systemet, og vi laver så et unikt design til dig (se evt. referencer).

Det er et lidt dyrere engangsbeløb, men det tjener sig hurtigt ind på lavere hostingpriser (175/md).

Vi laver også gerne en betalingsaftale, hvor du betaler halvdelen nu og resten efter 6 mdr.

Jeg opretter gerne en demo, så du kan prøve hvor smart og fleksibelt systemet er.

Venlig hilsen
Peter Aude
AT-Orbital.dk
pa@at-orbital.dk
Avatar billede big_ossi Nybegynder
12. oktober 2004 - 11:29 #2
Oscommerce kan godt anbefales. brugere den selv. men den er noget billiger ved www.bgsys.dk end hos surftown.
Avatar billede nse Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:48 #3
www.dandomain.dk er efter min mening klar den bedste til prisen.
Avatar billede nse Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:49 #4
Hvis du kigger på deres referencer, er der vist heller ingen tvivl..