Avatar billede freddy04 Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Print af fotos på Lexmark

Hej

Jeg prøver at udskrive nogle billeder på en lexmark C910 PCL på noget fotopapir jeg har købt i merlin, men det bliver noget værre sjask.

Når jeg bare printer på alm papir bliver det ok, så jeg tror det er noget med "tørretiden" på det glatte fotopapir.

Nogen ideer ?
Avatar billede freddy04 Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:14 #1
Skal måske lige sige at billederne er i en powerpoint præsentation, men det betyder vel ikke noget ? HAr også prøvet at kopiere dem over i word - samme resultat...
Avatar billede a1a1 Novice
11. oktober 2004 - 11:27 #2
Er det blæk til fotoprint?
Hvis det er, synes jeg du skulle gå ned i butikken hvor du har købt det ;o)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:29 #3
blæk ? (beklager, jeg er ikke ret god til det med printere)
Avatar billede a1a1 Novice
11. oktober 2004 - 11:34 #4
farven (den/de dimser du sætter i med farve (i printeren))
Avatar billede freddy04 Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:35 #5
Det er noget pulver af en art, der er en toner til hver farve. Er det ikke det eneste man kan bruge til en laserprinter?
Avatar billede a1a1 Novice
11. oktober 2004 - 11:51 #6
;o) jeg vidste ikke det var en laserprinter...

Jeg synes at du skulle gå ned i butikken og fortælle dem om dit problem, det kan være at du har fået noget papir til en alm. printer
Avatar billede freddy04 Nybegynder
11. oktober 2004 - 12:23 #7
Ahh hvis man vælger "glossy" som format i stedet for "special/photo" virker det af en eller anden årsag perfekt...(det er jo også vildt logisk :-). Godt det kun kostede mig det meste af en pakke papir...
Avatar billede tpidanmark Nybegynder
06. november 2004 - 18:41 #8
Du skulle prøve at se på http://tpi-danmark.dk D'er har de papiret til den rigtige pris. Fra 65 øre pr. stk