Avatar billede cap3 Nybegynder
08. oktober 2004 - 17:44 Der er 2 kommentarer

cap3 Aps skal bruge 3 freelance programmøre.

cap3 Aps skal bruge 3 freelance programmører med speciale indenfor programmering af C++ og Java

Firma og stillingsprofil:
cap3 Aps har forretningskonceptet og erfaringen. I takt med firmaets ekspansion søges nye medarbejdere og samarbejdspartnere (freelancere). De nye medarbejdere skal indgå i et team, af aktive handlekraftige kollegaer. Der vil blive mulighed for kunne arbejde fra egen bopæl. Medarbejderen har stor indflydelse på egne opgaver og aktiviteter.

Arbejdet består i programmering fortrinsvis i C++ og Java samt andet inden for IT og teknik. Medarbejderen skal selvstændigt kunne planlægge sine egne aktiviteter og igennem en energisk indsats, skabe, øge og fastholde arbejdet for cap3 Aps’s kunder. Der vil naturligvis blive en indkøringsperiode hvor medarbejdere vil få et introduktionskursus i såvel de foreliggende opgaver som i organisationen i sin helhed. Arbejdet vil fortrinsvis foregå i en af vore afdelinger i Odense eller på egen hjemmearbejdsplads.

I ryggen vil medarbejderen have organisationen, som støtte og opbakning. Medarbejderen
får en aktiv rolle i en udviklingsorienterede virksomhed, med mange muligheder og udfordringer. Medarbejderen får en lang række goder, som eksempelvis:
•    kurser i egne arbejdsopgaver
•    supervision af den enkelte medarbejder
•    14 dages helt fri uddannelse om året betalt af cap3 Aps (året beregnes som 1.480 timer om der er tale om deltidsarbejde eller freelancearbejde)
•    tryghed i ansættelsen
•    total frihed under ansvar
•    højt kvalitativt arbejdsmiljø
•    personlig udviklingsproces
•    anpartsoption på stort kr.: 5.000,00 efter et års ansættelse (året beregnes som 1.480 timer om der er tale om deltidsarbejde eller freelancearbejde). P.t. er denne options værdi ca. kr.: 80.000,00.

cap3 Aps har skabt bemærkelsesværdige resultater, hvorved udviklings- og karrieremuligheder begrænses alene af medarbejderens egen indsats og dygtighed.

Profil: Den ny medarbejder skal præsentere kvalitet, specialitet, kontinuitet, og der lægges stor vægt på personlighed i hele konceptet.

Skulle noget af dette have din interesse ring da til: +45 28328525, eller mail: cap3@cap3.dk.

Med venlig hilsen

cap3 Aps
Postboks 187
5000 Odense C
tlf.: +45 28328525

E-mail:cap3@cap3.dk
Web: http://www.cap3.dk

cap3 er en del af 9mbus gruppen.

9mbus Aps
Nørregade 77
Postboks 187
5000 Odense C
Web: http://www.9mbus.dk
Danmark.

Vi har afdelinger i:
1. Odense 4 stk. (Hvor hovedsædet ligger)
2. Aalborg
3. København
4. Rødvig/Stevns
5. Helsingborg (Sverige)
6. Lodz (Polen)
7. Nussloch (Tyskland)
8. Amsterdam (Holland)
9. Baltimore (USA)
10. Madrid (Spanien)
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2004 - 16:34 #1
Jeg ville evt. tage kontakt til et sted som Lyngby UddannelsesCenter LUC (www.lyngby.nu) og høre om nogen af deres Datamatiker eller Multimediedesigner studerende ikke kunne hjælpe jer.

De er helt sikkert billigere end færddig uddannede, men er stadig ved at lære det hele og derfor meget ivrige efter at komme ud og afprøve deres kræfter i en rigtig virksomhed.
De tager det som er studenterjob & I får de freeelancere I skal bruge.

En studerende der arbejder skal for det meste kun har omkring 100-200 kr før skat i løn, så det er da perfekt, har selv gjort lignende tidligere og gør det engang imellem, det virker rigtig godt.

I kan kontakte mig for mere info, så skal jeg nok stille jer i kontakt med ham jeg har formidlet det igennem ude på skolen.

Mvh
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede arne_v Ekspert
16. oktober 2004 - 20:54 #2
spacemaniac>

Nu kender jeg ikke niveauet på de ting cap3 skal have lavet.

Men det er de færreste datamatiker studerende som på selvstændige opgaver kan
levere en kvalitet som kunder forventer når de sender bud efter konsulenter.

Og så kan de være nok så billige.

Og det er der såmænd ikke noget overraskende i. Erfaring betyder noget. Folk
er heller ikke klar til Formel 1 selvom de bestod køre prøven uden problemer.