Avatar billede toh Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Autologin hvordan kommer jeg videre

Jeg har lavet et script som laver et autologin og som virker, mit spørgsmål er nu, når brugeren har logget på kan det samme script så sende ham videre til en underliggende side.

<style>
BODY {    scrollbar-3d-light-color:#e5e5e5;
          scrollbar-arrow-color:#000000;
          scrollbar-base-color:#e5e5e5;
          scrollbar-dark-shadow-color:#e5e5e5;
          scrollbar-face-color:#e5e5e5;
          scrollbar-highlight-color:#ffffff;
          scrollbar-shadow-color:#e5e5e5}
</style>

<html>
<head>
<link href="style/default.css" type="text/css" rel="stylesheet">
</head>
<body bgcolor="#006699" >

<p>&nbsp;</p>
<p align="center"><font face="Arial Black" size="7" color="#0099CC">FLC-Nord<br>
</font><font face="Arial Black" color="#0099CC">Udviklingssekretariatet</font><font face="Arial Black" color="#0099CC" size="5"><br>
&nbsp;</font></p>
<p align="center"><font face="Arial Black" color="#0099CC" size="5">FLC-Nord's
Intranet åbnes, vent venligst.....</font></p>

<form name="pwform" action="http://intranet.flcnord.dk/default.asp?pw=Ja" target=_top method="post" >
<p align="center">
<input type="password" id="password1" name="pw" class="editor" value="xxxxx" size="20" ><br>

<script language="JavaScript">
<!--
document.pwform.submit();

//--
</script>

</form>

</body>
</html>

Herefter skal den videre til følgende side  http://intranet.flcnord.dk/main.asp?Artikelnr=1769
Avatar billede -mundi- Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:52 #1
lige efter din login procedure og brugeren er godkendt

response.redirect "http://intranet.flcnord.dk/main.asp?Artikelnr=1769"
Avatar billede toh Nybegynder
08. oktober 2004 - 11:00 #2
Du er da bare et geni, tænk en masse tid man har brugt på ingenting.