Avatar billede dudesicko Novice
07. oktober 2004 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hold jer fra GetMore.dk

I sidste uge gik min gamle D-Link 604 ned, så jeg bestilte et samme dag da jeg ikke kan køre 3 computere p åsamme tid uden (har Tele2).

Pakken skulle efter deres egen side være hjemme, så jeg burde havde haft den senest Tirsdag, da der blev Onsdag og jeg stadig ikke havde den, besluttede jeg mig for at ringe til dem, vellefter ca 19 opkald var jeg stadig ikke kommet i gennem, alt jeg får er dseres møgiriterende telefon svarers, om i øvriget koster mig 2kr hvergang at høre, og alt de siger er ring senere (LOL OMFG, det er en nem måde at tjæne penge på er det ikke).
I dag her torsdag ringer jeg så igen indtil nu har jeg ringet 8 gange i dag, det er så i alt 27 gange, altså 27 x 2 = 54 kr så de her tjænt på ikke at røre en finger, alt de skalgøre er at lade vær med at tage telefonen, det må da vøre den nemmeste måde jeg har hørt man kan tjæne penge på ik?

Vell så her for 5 min siden kom posten så endelig, men HOV han havde bare en af de der sedler med, UDEN OMDELING, men for f..d.n jeg har betalt 55kr for at få den udbragt også, men alt jeg får er en skide grøn sedel, så versergod at hente den selv, her igen har de så atter skoret 20kr oveni.

Her er så hvad jeg oprindelig skulle betale:

D-Link Express EtherNetwork DI-604 - Router + 4-port switch - EN, Fast EN - ekstern 1 326.00 kr.

Og med porto er det så 383.33 kr, da de også¨er så fræk at tage Leveringsgebyr 2.33 kr LOL, altså en vare der koster 326,- har nu kostet mig: 437.33,- :/

Jeg har tænkt mig at klage over dette firma, deress måde at drive virksom hed på er total useriøs, undrer mig over om de altid gør dette, så folk ringer til dem 20 gange for på den måde at få mere penge.
Avatar billede rossonera Nybegynder
07. oktober 2004 - 11:32 #1
Ok - store dele af ovenstående er jo nærmest sort snak.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2004 - 11:33 #2
Er du sikker på de penge du betaler for telefonopkald samt post ikke går til henholdsvis TDC og Post Danmark?
Avatar billede dudesicko Novice
07. oktober 2004 - 11:39 #3
rossonera: Hvad mener du med sort snak, det er da ikke meget der ikke kan forstås der er det?
Jeg bestiller en vare der skal være hos mig senest tirsdag, jeg modtager den torsdag, eller retter en grøn sendel om jeg selv skal hente pakken, men jeg har betalt GetMore 20kr ekstra for at få den udbragt.

pacr00n: Det med Tlf nr de har 90 nummer, det vil sige de selv kan bestemme hvad taksten skal være, så alt over normal takst går til firmaet, du som privat kan ogs få 90 nummer, så du kan få penge når folk ringer til dig.
Porto er jo PostDanmark der bringer ud, men da GetMore ikke har opgivet PostDanmark at de skal udbringe det, altså sikkert bare glæmt at smide et krydt i Udbringes, så betaler firmaet også kun for normal fragt altså 35,- og de 35,- er alt firmaet bliver bonget for hos PD, så de skorer 20,- på at GLEMME at smide kryds i udbringes.
Avatar billede hmann Nybegynder
07. oktober 2004 - 11:47 #4
jeg har handlet hos Getmore A/S en enkelt gang!
jeg bestilte varen mandag kl 15.30
og dagen efter kom aftenomdelingen men min pakke...
den var dog lidt større end beregnet - der var nemlig dobbelt op :-)
2 x mus og 2 x tastatur istedet for en af hver (havde betalt for én af hver)
så fuld tilfredhed herfra hehe :D

ved godt det er usædvanlig historie, men tror bar du har været uheldig!
hvis du ikke bryder sig om dem, så handel da et andet sted fremover - der er nok at vælge imellem..
Avatar billede dudesicko Novice
07. oktober 2004 - 11:58 #5
Jeg har sandelig også tænkt mig at handle andet sted fremover, men jeg mener at denmåde de behandler kunder på er uprofessionelt, hvis de absolut skal tage 2,- per opkald, vil jeg dog også mene at de burde have en mand der sider ved telefonen, og man så ikke skal ringe så mange gange til dem uden at kunne komme igennem til dem.
Avatar billede hmann Nybegynder
07. oktober 2004 - 12:03 #6
det er vel den vej det går...
når en virksomhed ikke kan tjene særlig mange penge på den egentlige vare, finder man andre områder hvor man kan presse citronen. Det er vel det samme som "ekstra forsikringer" på fjensyn eller andet elektronik. Eller bankernes gebyrer..
Kan da godt forstå du er irriteret og ville også selv være det, men igen, andre har fået perfekt behandling hos GetMore A/S - tror bar du har været uheldig at alt ikke er gået efter planen..
Avatar billede dudesicko Novice
30. december 2006 - 01:26 #7
Lukker