Avatar billede mce Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:43 Der er 11 kommentarer

Hvilken html- og asp- editor?

Jeg skal have købt et program til at redigere en hjemmeside bestående af .html og .asp-sider - hvilke kan anbefales og hvorfor?
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:45 #1
Dreamwaeaver MX 2004 skulle være ret god. Bruger den dog ikke selv, men overvejer kraftigt.

Måske nogle kunne beskrive lidt omkring den her?
Avatar billede holck Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:52 #2
Ja, helt klart Dreamweaver MX 2004 er PROGRAMMET hvis man ikke vil over i visual interdev.;-)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:54 #3
Du skal ikke regne med at kunne redigere asp-sider "bare sådan". Afhængig af indholdet kræver det et indgående kendskab til asp
Avatar billede mce Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:56 #4
ldanielsen: Det er jeg godt klar over - jeg kan faktisk programmere i .asp, men mangler stadig en fremviser, da jeg ikke gider at skrive i notepad.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:59 #5
ok, bare for en sikkerheds skyld. :o)

I Visual Interdev har du stort set ikke mulighed for at redigere asp-sider i wysiwyg, men jeg har hørt at det går bedre i DreamWeaver. holck, passer det?
Avatar billede jop... Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:15 #6
Har lige siddet og leget lidt med Dreamweaver, og det er faktisk helt fantastisk. Den hopper jeg i hvert fald på.. :-)

Nogle der ved, hvem der forhandler denne irl?
Avatar billede mortenhh Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:08 #7
Ja Dreamwaeaver MX 2004 eller HTML er front page vel fin :P
Avatar billede ibka Novice
16. november 2004 - 18:53 #8
Jeg syntes det er betydelig lettere at starte med FrontPage end Dreamweaver, men Dreamweaver kan nok en del mere. Men som begynder må det vel være Frontpage. Du kan købe begge programmer som Study versioner som gør dem 50%-75% billigere
Avatar billede ibka Novice
16. november 2004 - 18:57 #9
Avatar billede mce Nybegynder
22. november 2004 - 14:10 #10
Det blev til Dreamweaver - tak for alle kommentarene.
Avatar billede olebole Juniormester
22. november 2004 - 18:18 #11
<ole>

Yderst fornuftigt ...!  ;o)
FrontPage skriver invalid HTML fra linie ét og ned. En spastisk, blind chimpanse på LSD kan gøre det langt bedre i Notepad  ;D

/mvh
</bole>