Avatar billede tranceghost Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilke ram skal jeg bruge?

Jeg har netop bestilt et nyt ASUS A8V Deluxe WiFi-G bundkort og dertilhørende amd 64 3500+ cpu. Og nu går jeg og er i tvivl om hvilke ram jeg skal købe. Jeg skal under alle omstændigheder have 1gb og har tænkt mig at putte ialt 2 gb i. Altså 2 1gb ramblokke.
Jeg er blevet fortalt noget om at for at få bundkortet til at yde 2000 fsb skal jeg køre dual ram. Er dette sandt og i såfald er der nogen bestemt type jeg skal købe. Har kig på Kingston HyperX 1gb.
Avatar billede amikk Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:06 #2
der kan du præcist se hvilke ram-typer som Kingston har testet og godkendt. Om andet virker vil jeg ikke sige mig sikker på, men jeg har til dags dato ikke set Kingston's konfigurator slå fejl...
Avatar billede tranceghost Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:18 #3
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98448

Så denne vil passe godt nok?

Vil bare lige være sikker :)
Avatar billede amikk Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:30 #4
Umiddelbart er mit svar nej, tjek om parnummeret hos kingston er den samme som produktkoden på edbpriser. Du kan iøvrigt søge på kingstons parnumre ved at bruge søgefunktionen på edbpriser til venstre på forsiden
Avatar billede tranceghost Nybegynder
05. oktober 2004 - 22:46 #5
oki takker for hjælpen. Kan du ikke lige lave et svar så jeg kan give dig lidt point for din hjælp :)
Avatar billede amikk Nybegynder
05. oktober 2004 - 22:47 #6
det gør ikk' spor :-) snup dem bare selv - det var ikke den "store opgave"
Avatar billede tranceghost Nybegynder
06. oktober 2004 - 16:41 #7
oki, takker for hjælpen :)