Avatar billede -sloth- Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Thansen Centrallås?

Hej eksperter...

Jeg er ved at montere en centrallås i en bil for en ven, men vi har lidt problemer, da vi har to ledninger som vi ikke aner hvor skal monteres...

Den ene er hvis og den anden er brun. Der er ingen manual med i pakken, der er kun et diagram og derpå står der ved den hvide ledning "remote" og ved den brune står der bare "Brown", men der står intet om, hvor de skal monteres henne..

Er der nogle der har været i samme situation eller i det hele taget kan hjælpe mig???

På forhånd mange tak!
Avatar billede -sloth- Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:48 #1
....... Har fået en mekaniker til at hjælpe,....Undskyld uljeligheden....
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2004 - 22:15 #2
og du mener ikke andre kunne bruge svaret?
Avatar billede -sloth- Nybegynder
03. oktober 2004 - 22:56 #3
Jo, jeg kan godt fortælle, hvad vi fandt frem til, hvis det skulle have nogen interesse.... De to kabler er simpelthen plus og minus, den hvide skal til plus og den bruge til minus. Det bruges når motorene skal køre den ene vej og den anden vej.... Styreboksen skal åbenbart bruge minus og plus på to forskellige måder...
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2004 - 16:48 #4
tak :)