Avatar billede badazz Novice
02. oktober 2004 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genveje på "skrivebordet"

Hejsa..

IPAQ 2210 / 3650

er det muligt at oprette genveje til programmer eller mapper på skrivebordet ??
mener at have set nogle der har gjort det, man kan ikke selv lige finde løsningen på det,.. håber i kan hjælpe mig

Mvh Brian
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:52 #1
Jeg (og mange andre) bruger programmet Pocket Plus fra SPB (http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en)
Tror nok at det er taget af programmet over en af dem man kan købe for de medfølgende point fra HP.

Der findes alternativer, som jeg dog ikke kan i hovedet.
Avatar billede peet-49 Novice
02. oktober 2004 - 22:57 #2
Højreklik et sted på skrivebordet-egenskaber-ny-opret genvej
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. oktober 2004 - 23:02 #3
Peet: Den tror jeg ikke duer i en windowsbaseret PDA.
Avatar billede peet-49 Novice
02. oktober 2004 - 23:06 #4
Det kan du have reti-havde jeg ikke set, det er vist også ved, at være sent-sorry
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. oktober 2004 - 23:28 #5
Peet: Kender det ;)

Og havde lige et link med en anden: http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=176
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. oktober 2004 - 23:29 #6
(skal dog siges at jeg ikke har prøvet den, men fik linket på en dansk PDA-side for kort tid siden)