Avatar billede exp Juniormester
30. september 2004 - 19:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med digital4u.de

Nogen herinde der har erfaringer med www.digital4u.de - overvejer nemlig at købe et digitalkamera gennem dem.

Det jeg gerne vil høre om, er:
- leveringssikkerhed og -tid
- kundeservice i forb. med defekter og/eller generelle spørgsmål ang. produktet
- andet, der er værd at vide
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2004 - 23:48 #1
jeg har selv handlet med afdelingen i kbh hvor jeg købte et batteri greb til mit canon d10 kamera det kom næste dag med posten .

vedr leverings tid så bestilte min bror et panasonic dv200 kamera hvor leverings tiden trak 1½ uge ud fra en dato der var lovet ,men varen kom så også .

vedr rep tider skriver de op til 6 uger kan  forekomme

har du overvejet og hente den i tyskland hos fx technic direct
Avatar billede exp Juniormester
04. oktober 2004 - 23:54 #2
Nej, har ikke overvejet at hente det selv - det bliver via postordre, såfremt jeg køber varen :-)
Avatar billede exp Juniormester
16. december 2005 - 19:03 #3
Købte hos www.it-butikken.dk istedet - vil du have point?
Avatar billede exp Juniormester
17. februar 2006 - 19:08 #4
Så bliver du da bare fri :-)