Avatar billede kohaii Nybegynder
30. september 2004 - 14:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog

Hvordan laver jeg en gæstebog i mx2004 af dreamweaver
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
30. september 2004 - 18:08 #1
Det nemmeste er at bruge et script, som du umiddelbart kan bruge. Det kærver for det første at du har adgang til en database. Dernæst at din udbyder tilbyder asp eller php.

Scipt til gøæstebog eller tags (som er det samme) kan du f.eks. finde hos www.activedeveloper.dk

:-) karsten_larsen
Avatar billede gf Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:02 #2
Hej

Du skal finde ud af, om din webserver understøtter ASP eller PHP og Mysql.
Derfeters er det ingen sah at finde en færdig programeret på nettet.

Mvh Glenn
Avatar billede kohaii Nybegynder
08. november 2004 - 13:15 #3
karsetn lav et svar plz
Avatar billede kohaii Nybegynder
18. december 2004 - 12:01 #4
nu lukker jeg denne