Avatar billede anddk Praktikant
30. september 2004 - 13:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6610i som modem - virkere ikke

Hvordan får man sin Nokia 6610i til at funger som modem på en Pc med Windows XP ??

Har tilsluttet telefonen via et datakabel og installeret Nokia Pc Suite. Det virker fint, kan få forbindelse til telefonen. Når jeg prøver i kontrolpanel og Nokia Modem Options, kan den ikke finde nogle tilsluttede telefoner. Hvis jeg prøver at installere et modem og vælge at jeg selv har driver og Nokia 6610i så kommer der en boks frem hvor jeg skal vælge port på en liste. Den er tom og man kan ikke klikker videre før der er valgt noget.

Nogen der kan hjælpe mig……
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 13:44 #1
Jeg brugte min Nokia 8910'er og min Sonyericsson T68i som modem osse engang. Men bare ved brug af IR... prøv lige det
Avatar billede anddk Praktikant
30. september 2004 - 13:54 #2
Har lejet lidt med det uden held.

Prøver lige igen...
Avatar billede anddk Praktikant
30. september 2004 - 14:35 #3
Har prøvet, samme problem.....
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 15:30 #4
Kommer der et modem i din enhedshåndtering?
Avatar billede anddk Praktikant
30. september 2004 - 18:07 #5
Nej, der kommer / er ingen modem.
Avatar billede anddk Praktikant
01. oktober 2004 - 13:41 #6
Har fået det til at køre.

Problemer var at der er indbygget et K56 modem som ikke var installeret. Da jeg installerede driver til den, kunne jeg installere min mobiltelefon som modem også. Underligt, men det virkere.
Avatar billede anddk Praktikant
01. oktober 2004 - 13:42 #7
Luk