Avatar billede christina_04 Nybegynder
29. september 2004 - 14:36 Der er 3 kommentarer

Oversættelse

Nogen som kan hjælpe mig med at oversætte følgende tekst til tysk? På forhånd TAK!

Jeg tror at Rolands hensigt var, at drikke whisky af den flaske han tog fra skabet, men da han bliver opdaget af hans mor lykkedes det ikke for ham, og han begynder at lyve, om at det var noget de skulle bruge i skolen.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. september 2004 - 14:43 #1
Ich glaube, daß Roland's Absicht war, von der Flasche zu trinken, die er vom Schrank nahm, aber, wenn seine Mutter herausfindet, fängt er an, über ihn zu liegen war etwas sie shold Gebrauch in ihrer Schule.

Der mangler nogle kommaer for at den kan blive mere præcis :) Men her er da en start :)
Avatar billede christina_04 Nybegynder
29. september 2004 - 14:49 #2
Tusind tak, men dér i sidste linje, hvor der står sie shold Gebrauch, er det ikke sie sollen Gebrauch??
Avatar billede htmlkongen Novice
29. september 2004 - 14:52 #3
Jo det må det være, håber du kunne bruge det :)