Avatar billede fqthjoe Nybegynder
29. september 2004 - 13:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Book møde som varer mere end 24 timer

Hejsa.
Vores sekretær skal booke møde der varer mere end 24 timer. Men det kan hun ikke få lov til, at bookningen er over 24 timer, og så bliver hun bedt om at skifte tidszone. Men dette er ikke aktuelt.
Er der et opsæt til dette ?
vh Thjoe
Avatar billede wise Seniormester
29. september 2004 - 14:42 #1
Hvilken Domino version?
Jeg mener ikke det var muligt i version 5x, men at det kom i 6.0 (eller var det 6.5??)
Jeg har ikke haft fokus på dette men mener at huske en launch hvor det var en af mange forbedringer....
Avatar billede jogii Nybegynder
29. september 2004 - 14:53 #2
Det er stadig ikke muligt at oprette noget der varer over 24 timer. Det der blev muligt med version 6 var at lave bookninger henover midnat.
Man skal således oprette dem som heldagsmøder (som kan gå over 24-timer) eller oprette 2 seperate indlæg.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
29. september 2004 - 15:57 #3
ok. Hvordan oprettes heldagsmøder ?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
29. september 2004 - 15:58 #4
det er vers. 6.5.2
Avatar billede wise Seniormester
29. september 2004 - 16:35 #5
ok jogii, jeg giver mig det var selvfølgelig det som de talte om ;-)
Avatar billede jogii Nybegynder
29. september 2004 - 17:41 #6
Opret Kalenderoplysning som "Heldagsaktivitet" (istedetfor Aftale eller Møde)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
29. september 2004 - 19:41 #7
Ok. Men så kan man ikke bruge funktionen med at sende invitiationer, eller tager jeg fejl ?
Avatar billede jogii Nybegynder
29. september 2004 - 21:56 #8
Det er rigtig. Hvilken type bookning skal der laves? Der er jo også mulighed for "gentagelser" på møder.
Men når man skal booke et "overlevelseskursus" fra kl. 08:00 første dag til kl. 16:00 anden dag så virker Notes kluntet.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
30. september 2004 - 08:43 #9
jogii/
Det er forbi når hun booker at møde ( f.eks. konference over torsdag/fredag) vil hun gerne kunne sende invitiationer ud, så de kan acceptere/eller modsat.
Og deres bookning bliver indsat i deres kalender med booket både torsdag/fredag.
Men så er løsningen nok det du skriver med gentagelser...
Takker for deltagelsen...
Avatar billede jogii Nybegynder
30. september 2004 - 09:20 #10
Ja, når det er en konference med 2 gange 8:30 til 16:30 så er det oplagt at bruge gentagelser, men hvis det er med overnatning så ville det andet være smart.