Avatar billede mick Nybegynder
28. september 2004 - 07:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nye originale funktioner i forum

Jeg ved ikke om dette er rigtig kategori for mit spørgsmål, men jeg prøver:

Jeg kører et forum med ca. 1000 aktive brugere. Som det er nu har forumet alle de standardfunktioner man finder i de fleste forum.

For at komme et skridt videre og gøre forumet endnu bedere vil jeg gerne tilføje nye funktioner som giver brugerne merværdi og støre glæde ved at benytte forumet.

Hva har i af ideer til funtioner i et forum? Hvilke funtioner har dit "drømmeforum"?

Økonomien i siten er OK så ideerne må godt koste noen kroner. Har f.eks. tænkt på muligheden for at en bruger kan følge med i en diskusjon via sms.
Avatar billede pfp Nybegynder
28. september 2004 - 19:50 #1
Alt afhængig af kvantiteten og længden på dine forum beskeder kunne jeg ikke umiddelbart ikke forestille mig at forumbeskeder er et hit.

Mange af de fora jeg dagligt følger har ofte indlæg der fylder ca. en A4 side...den er ikke sjov at tygge sig igennem på mobilen.

Jeg ved godt at du sikkert har tænkt dig at man selv skal vælge det til, så det kun er de brugere der er interesseret i denne tjeneste der får beskederne på telefonen. Men selvom der så var nogen der tilmeldte sig det, ville det hurtigt kunne gå hen og blive temmelig bekostelig. SMS'er ikke gratis at udsende, heller ikke via nettet, og et indlæg af f.eks. 2000 tegn er nødt til at blive delt op over temmelig mange beskeder, som mig bekendt kun kan indeholde ca. 160 tegn.

Bare min mening.

/pfp
Avatar billede mick Nybegynder
29. september 2004 - 07:49 #2
Tak for svar.

Jeg har tænkt på problemet med lange indlæg. En løsning her kunne jo være at bare sende f.eks. de første 100 tegn af indlæget.

Som sagt så er det ikke udgiften til at sende sms'er som skræmmer. JEg har tilgang til sms-gateway med nogle ok priser. Men jeg gider ikke at bruge masse tid på implementering hvis det er en funtion folk unaset ikke vil bruge.
Avatar billede superdreng Nybegynder
09. november 2004 - 17:34 #3
Hvad handler din side om så man kunne komme med nogle ideèr til det.

Men du kunne jo tilføje:
En gæstebog til hver bruger.
En funtion til at sende Privat bedskeder mellem brugerne så det er noget ikke alle kan se.
Hvis ikke du har kan man få sent svar fra den debat man ønsker det til sin email.
En chat er meget godt fordi du får svar med det samme.
"Send tråd til ven" - skriv din vens e-mail, og der vil blive sendt et link til tråden til vennen
Signatur til bruger`s tråd
Avatar billede hvidtsted Nybegynder
11. februar 2005 - 13:40 #4
Må man ikke få et link til forummet, for så er det lidt nemmere at se, hvad du har- og ikke har.?
Avatar billede mick Nybegynder
22. august 2006 - 18:37 #5
Kom med et svar så får i poengene.
Avatar billede mick Nybegynder
01. september 2006 - 16:59 #6
Nå vi lukker