Avatar billede pioneer1 Nybegynder
27. september 2004 - 20:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pioneer DEH-3100R

Hej.

Jeg har lige købt en Bilradio, og er i tvivl om hvor ledningerne skal sidde, som der sidder på radioen..!

Det er en Pioneer DEH-3100R

Kan man finde en Manual eller noget?
Avatar billede henrikgn Nybegynder
27. september 2004 - 23:57 #1
Fandt en masse Pioneer manualer via. http://www.pioneerelectronics.com. Kan ikke se lige den model du nævner, men "DEH-P3100 (Installation Manual)" er at finde - og jeg satser på at den kan bruges.

Linket er: http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/manual/0,,2076_4277,00.html

Før man kan hente manualen skal man lige registrere sig, hvilket tager 2 minutter.

Håber du kan bruge det!
Avatar billede pioneer1 Nybegynder
30. september 2004 - 20:00 #2
Jeg fandt ud af det, uden brug af den side, men siden du sikkert har brugt lang tid på at finde den, ligesom jeg gjorde uden held, så får du pointene :)
Avatar billede henrikgn Nybegynder
30. september 2004 - 20:48 #3
Takker. Og glad for at du fik det til at virke.