Avatar billede oconradsen Nybegynder
27. september 2004 - 13:16 Der er 2 kommentarer

MVP 1000 / qtek mobil telefon defekt display - meget dyr rep.

Jeg er så uheldig at min MPV 1000 Orange mobil telefon/ PDA har fået en defekt så displayet ikke virker mere, resten er OK.
normalt er der garanti på en sådan telefon fra Orange, men da jeg har købt den privat af en "Per Nørregaard" <pernoerregaard@hotmail.com> i Ringsted og han kan absolut ikke finde sin kvitering så må jeg betale reperationen på 2500 kr!! UF!  Oranges reperatør er "teleservice Logistik Center i Padborg".
Er der nogen forslag til en billigere repeartion eller bud på hvordan, jeg får Orange til at indfri garantien uden en kvitering?
Avatar billede oconradsen Nybegynder
28. september 2004 - 14:50 #1
Ups! der var lige et par fejl i mit spørgsmål, så her er det igen.
Jeg er så uheldig at min SPV M1000 Orange mobil telefon/ PDA har fået en defekt så displayet ikke virker mere, resten er OK.
Normalt er der garanti på en sådan telefon fra Orange, men da jeg har købt den privat af en "Per Nørregaard" <pernoerregaard@hotmail.com> i Ringsted og han kan absolut ikke finde sin kvittering, så må jeg betale reparationen på 2500 kr!! Oranges reparatør er "teleservice Logistik Center i Padborg".
Er der nogen forslag til en billigere reparation, eller bud på hvordan jeg får Orange til at indfri garantien uden en kvittering?
Avatar billede enriko Nybegynder
27. oktober 2005 - 22:11 #2
jeg har faktisk en spv m1000 tlf derhjemme. skærmen er der intet galt med..

vil du købe?