Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 11:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Driver til grafikkort

Hejsa...

Jeg har læst et utal af besvarede spørgsmål herinde.. alle med samme problem men selvfølgelig med forskellige løsninger.

Jeg har en webtech 66 serienr.2000500319.

Jeg kører win98 og har formateret harddisken. så er det min skærm kun vil være i 16 farver.  SÅ det er nok en driver der mangles.

Har skildt pc ad for at se efte grafikkort. men vil mene den evt er indbygget?..

Spørgsmålet lyder hvilken driver skal jeg bruge, nå rjeg ikk har oplysninger om grafikkort?

I enhedshåndtering får jeg bare standard...

På forhånd tak
Avatar billede espersen Novice
27. september 2004 - 11:27 #1
så brug lavasys (nu sammen med Aida32) :
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5

Siger en masse om dit hardware - en kanon hjælp mht. opdatering af drivere ;o)
Avatar billede espersen Novice
27. september 2004 - 11:28 #2
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 11:36 #3
downloader den og kører den bagefter
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 11:48 #4
den fortæller en masse om min skærm,
men selve grafikkortet....står der bare standard vga...

Mener at ha set. eksperter, her på eksperten finde det ved at kende serienummeret på pc. Når det er en der er købt monteret.
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 11:58 #5
jeg er nødt til at smutte til kl 13. men er da tilbage og håber du har læst min kommentar
Avatar billede espersen Novice
27. september 2004 - 12:42 #6
kan du se hvad det er for et bundkort du har ??
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 18:02 #7
motherboard:  Supermicro 370SEA/SED/SWD/SWM/SWT/P65WA/P65WD/PIIISEA/PIIISET
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 18:05 #8
derudover har jeg i enhedshåndtering et udråbstegn ved:
Intel hub interface.
og jeg kan se på everest, at det er.
egenskaber for Chipset Bus.

Om det evt er en driver der mangles der? eller hvad det betyder og dens virkning
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 18:52 #9
Beskrivelse    Værdi
Motherboard Egenskaber
Motherboard ID    63-0100-009999-00101111-071595-WHITNEY$0AAPV005z0AMM SUPER 370SWM
Motherboard Navn    Supermicro 370SEA/SED/SWD/SWM/SWT/P6SWA/P6SWD/PIIISEA/PIIISED

Front Side Bus Egenskaber
Bus Type    Intel GTL+
Bus Bredde    64 bit
Virkelig Hastighed    67 MHz
Effektiv Hastighed    67 MHz
Båndbredde    533 MB/s

Egenskaber for Chipset Bus
Bus Type    Intel Hub Interface
Bus Bredde    8 bit

Motherboard Producent
Producent    SUPER MICRO Computer, Inc.
Produkt Information    http://www.supermicro.com/Product_page/product-m.htm
Hent BIOS software    http://www.supermicro.com/TECHSUPPORT/BIOS/bios.htm
Avatar billede espersen Novice
27. september 2004 - 19:43 #10
hhmm... har kun fundet en manual indtil nu :
http://www.supermicro.com/manuals/motherboard/810/MNL-0618.pdf
Avatar billede espersen Novice
27. september 2004 - 19:54 #11
prøv med denne ; det er et kvalificeret bud (en pakke til motherboards som er i tæt familie til dit!)
ftp://ftp.supermicro.com/driver/VGA/Intel/810x815x/98-MEKit5403/

(hent Zip-filen, udpak og installér)
Avatar billede espersen Novice
27. september 2004 - 19:55 #12
NB hent evt. også driverne til Win2000/WinXP nu du er i gang ; så har du dem til senere, hvis du vil opdatere ;o)
Avatar billede biverbaby Nybegynder
27. september 2004 - 21:15 #13
weee takker espersen post et svar og pointene er dine---
+ du er en stjerne..hvordan gir jeg karma..
Avatar billede espersen Novice
27. september 2004 - 22:26 #14
;o) dejligt !  - du kan finde flere drivere inde på samme FTP-site.

Karma : klik på mit navn herude til venstre og vælg "giv karma"