Avatar billede nullu Nybegynder
25. september 2004 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne link i nyr vindue

Jeg anvender frontpage til at redigere websider. Hvordan får jeg den til at åbne mine links i nye vinduer?
Avatar billede sukos Juniormester
25. september 2004 - 22:03 #1
ehh, der må være en "target" "knap" et sted.
<a href="fil.html" target="_BLANK">link</a>
Avatar billede sukos Juniormester
25. september 2004 - 22:04 #2
altså, når du vil lave et link, kan du vel specifere target?
Og bruger du _BLANK åbnes linket i et nyt vindue
Avatar billede nullu Nybegynder
25. september 2004 - 22:32 #3
Sådan kan det det ikke gøres frontpage......

Hvis det ikke hedder target, hvad hedder det så? :-)
Avatar billede nullu Nybegynder
25. september 2004 - 22:38 #4
Jeg har løst problemet. Det hedder destinationsramme i Frontpage......
Avatar billede roenving Novice
26. september 2004 - 01:51 #5
Den bedste måde at designe websider i FrontPage er at smide computeren i havet, og smide M$ efter ...

-- og det er sådan set helt alvorligt, for jeg har een gang set FrontPage-genereret kode, hvor der var to linjer efter hinanden, som ikke havde ulovlig html-kode ...

(PS: Den ene linje var tom !-)