Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 16:33 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe og ide til et logo til et dating potal

Hej jeg er ved at vil lave en dating potal og vil høre om der er en der vil lave et logo til mig. i stil med http://www.belhauge.dk/logo.jpg navn er me4you
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. september 2004 - 16:43 #1
me4you.dk ?
Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 17:32 #2
Ja hvorfor ?
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. september 2004 - 17:38 #3
Hvorfor?!? ja hvis man skal designe et logo kunne det jo godt være at man ville skrive addressen..
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. september 2004 - 17:51 #4
Og det hedder "portal" :D
Hvor seriøst er projektet? Jeg mener hvordan er ressourcerne.
Jeg gider ikke lavet noget gratis.
Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 18:17 #5
Lige fortid er ressourcerne nul da det koster en del at start op.
Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 18:19 #6
Men du kan jo skrive hvor meget du vil have for det !!!
så kan jeg jo se om det er for meget eller for lidt !!
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. september 2004 - 18:33 #7
Har du en mail? Så kan jeg lige sende dig et forslag jeg har lavet.
Avatar billede .jonez Nybegynder
25. september 2004 - 19:06 #8
Hvorfor skal det koste noget? Jeg vil da gerne prøve at lave noget til dig
Avatar billede .jonez Nybegynder
25. september 2004 - 20:22 #9
http://www.mr-fister.dk/files/Jonez%20me4you.jpg

Selfølgelig uden "Jonez" henover det. Bare kommenter det hvis der skal ændres noget, eller bare sig, hvis det er pisse grimt :(
Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 20:37 #10
Kan godt lide det men har du ikke et par mere som jeg kan se på !!!
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. september 2004 - 20:48 #11
Well hvis du ikke har nogen mail må jeg jo poste det her ;D

Jeg har lavet det i en retro stil som jeg synes er oppe i tiden.
Så kan du jo lige sige om det skal være mere moderne. Eller 3D.
Eller om det skal være mere simpelt.

Men jeg er lige nødt til at høre lidt mere om hvad du vil have.
Kom evt. med eksempler på sider hvor der er brugt en stil / nogle effekter du godt kan lide.
Det største problem for en designer er kommunkationen af kundens ideer/forventninger.
Så jo mere input jeg får, des bedre output får du!
Og du skulle jo gerne være glad for logoet i lang tid  :-)

Det bliver selvfølgelig leveret endeligt i høj opløsning så det er forberedt til tryk. Hvis du skulle få brug for dét på et tidspunkt.

Her er et preview, det er på ingen måde endeligt. Det er jo op til hvad du kan li'
http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/me4you.gif
Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 20:54 #12
Kim@belhauge.dk mail og msn
Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 21:51 #13
doggy82 >> Du kan bare mail eller fange mig på msn
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. september 2004 - 22:03 #14
Jeg har jo lige smidt et link *_*
http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/me4you.gif
Hva' siger du?
Avatar billede aspguf Nybegynder
25. september 2004 - 22:21 #15
fang mig lige på msn
Avatar billede aspguf Nybegynder
16. oktober 2004 - 16:01 #16
lukke da ingen kan bruger. og inge kommer med nåde godt.