Avatar billede voodoo Nybegynder
12. oktober 1999 - 12:14 Der er 12 kommentarer

ny kategori

lav en kategori om VooDoo/3DFX så ville jeg blive glad
Avatar billede jumper Nybegynder
12. oktober 1999 - 12:29 #1
Skal vi ikke også have en kategori til nVidia RIVA TNT og RIVA TNT2?

Og hvad med ATI Rage Fury Pro?

Hey, jeg vil også have en kategori til mit gamle Matrox Mystique 220 kort!!

Okay da, så også en til de normale Matrox Mystique.

Og én til Creative, én til Permedia Labs, osv...

Hvad fanden vil du bruge en kategori om en grafikchip til?

/Thor
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. oktober 1999 - 13:23 #2
voodoo>>> Ja du kan da bare spørge i "Hardware - PC"
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 1999 - 14:23 #3
Hej, det lyder som en god ide, men godt nok kan det gå ind under hardware kategorien, der allerede er der.
Evt. kunne man lave en kategori der omhandlede foskellige ting vedrørende grafik, f.eks. nye grafik kort og software, samt sammenligninger af forskellige nye grafik kort osv.
Men for at dette kan lade sig gøre så må i nok overtale admin, og det ved jeg ikke om er så nemt, men han plejer at være en hjælpsom fætter.
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. oktober 1999 - 14:31 #4
Men kig lige på kategorien Hardware: Er der stillet nok spørgsmål dér, til at det retfærdiggør en kategori for dene type hardware alene?

Ikke efter min opfattelse.

Dette forslag ligner i øvrigt http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=5434 temmeligt meget.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 1999 - 21:52 #5
Ja de 2 spørgsmål er ens, men det er en god idé.
Avatar billede jumper Nybegynder
12. oktober 1999 - 22:09 #6
kharder, hvad skulle I så snakke om i en 3DFX kategori?

Texturemapping, bumpmapping og andre 3D-features?

Eller Quake 2, Halflife og andre 3D spil der understøtter 3DFX grafikchippen?

Helt ærligt, man kan sgu' da ikke oprette en kategori udelukkende om en grafikchip.

Så vil jeg ihvertfald have udvidet Javascript kategorien, så der er en kategori til hvert objekt i programmeringssproget og en kategori til alle indbyggede funktioner.

Get my point?

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 1999 - 22:25 #7
Hvorfor virker Blem ikke optimal sammen med voodoo 1 f.eks.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. oktober 1999 - 09:25 #8
kharder>>> Når der nu skulle være en til 3Dfx alene, hvad så med dem der har TNT eller Matrox grafikkort???
Skulle de så også have hver deres kategori???
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 1999 - 17:03 #9
Det skal være gennerelle katagorier for Grafikkort og et for lydkort
Avatar billede jumper Nybegynder
19. oktober 1999 - 21:17 #10
Og et for netkort og et for controllerkort og et for serielporte og et for parallelporte og et for usbporte og et for strømstik og et for de der jumpere (tm) på bundkortet, osv...

I kan da bare stille jeres spørgsmål i Harware - Generelt.

/Thor
Avatar billede python Nybegynder
26. oktober 1999 - 02:52 #11
Hvad er det MEST omtalte emne idag ?
GrafikKort ..

Hvad er der mest problemer med ? Grafikkort ..

Hvad er det folk køber allermest ?
Grafikkort ..

Hvilken ny kategori skal vi ha ?
Grafikkort !

get min POINT ..
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 1999 - 22:58 #12
NO!