Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
24. september 2004 - 22:58 Der er 1 løsning

Åben Flere Links På En Gang

Jeg ved ikke lige om det er det rigtige stede jeg postere dette men det vil jeg da håbe.... jeg er igang med at lave en hjemmeside og nu vil jeg gerne have sådan at vis nu jeg har nogle links til nogle hjemmesider, så vil jeg gerne have det sådan at folk selvfølgelig kan vælge at åbne siderne en af gangen eller de kan trykke på en knap så åbner de sig alle sammen på en gangn... hvordan gør jeg dette....?

jeg bruger Dreamweaver Ultra 4 og ODBC og MS Access og ASP og jeg koder ingen ting de hele laves i design format, men jeg kan godt finde ud af at sætte scripts ind og sådan...

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig...

her er der et eksempel på hvad jeg mener, det var desværrer det eneste eksempel jeg kunne finde, men det er på samme måde jeg vil have det til at fungere...

http://62.66.193.30/eksperten_01.jpg

Jeg vil forresten også gerne vis der nu var en eller anden der også vidste det hvordan jeg får den til at tælle MB op som de har gjort på eksemplet med....

Med Venlig Hilsen

Speedy
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
08. oktober 2004 - 09:25 #1
Jeg lukker nu...