Avatar billede airstrike Nybegynder
24. september 2004 - 22:24 Der er 4 kommentarer

Opengl i CS 1.6

hey...

har lige fået steam tilbage på computeren, men kan ikke få det til at kører i OpenGL.. få ca. et halvt år siden kunne det sagtens kører

siden har jeg slettet steam og halflife, og her er jeg igen med det..

Jeg har et geforce 2 mx 100, så det burdfe kunne kører det..? nogen der ved hvorfor?

mvh. Airstrike
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. september 2004 - 22:49 #1
Det lyder som om du ikke har en Nvidia driver på. Bruger man den indbyggede driver i f.eks XP er der ingen OpenGL.
Avatar billede airstrike Nybegynder
24. september 2004 - 23:15 #2
Har en nvidia driver på.. har tjekket for nye drivere, og har det nyeste af det nyeste.. ellers, hvis jeg tager fejl, må du forklarer! på forhånd tak
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. september 2004 - 00:23 #3
Det lyder ikke som om du tager fejl. Man kan køre med XP's indbyggede driver og det vil faktisk køre fint, men den har ikke OpenGL. Det var derfor jeg troede at det var det du oplevede.
Så har jeg nok ikke umiddelbart et bud på din fejl :(
Avatar billede airstrike Nybegynder
28. september 2004 - 16:01 #4
hmm.. slet ingen der kan svarer mig på dette..? :S