Avatar billede morsus Nybegynder
24. september 2004 - 05:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Geninstallere program

Jeg er kommet til at afinstallere programmet Powerdvd.
Det fulgte med de tre winxp installations cd'ere.
altså programmet ligger på en af de tre cd'ere, men ved
ikke hvordan jeg kan geninstallere det...

har prøvet inde i kontrolpanel/tilføj fjern osv..

nogen der har en løsning??
Avatar billede agazoth Nybegynder
24. september 2004 - 06:38 #1
PowerDVD følger ikke med WinXP. Du har sikkert fået programmet med det DVD-drev eller en DVD-brænder.

Find disken, så skulle installationen være problemfri.
Avatar billede marzman Nybegynder
24. september 2004 - 08:18 #2
ja prøv at sige at du vil installere det... altså ved at sætte cden i igen! Der efter vil den spørge om du vil replere eller fjene programmet... der efter siger du bare fjern, og så skulle der ikke være nogle problemer...!
Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 08:19 #3
Helt enig med agazoth.... men kan være din maskine er købt med Software så er det skraks være... for så skal du til at gensinatll din maskine som regl for at få dit power DVD til at funger igen....

men ja prøv at se om du kan finde disken som agazoth siger og install det igen så plegere det at virke :)
Avatar billede morsus Nybegynder
24. september 2004 - 14:56 #4
jeg har prøvet det du skriver marzman, men så bliver alle programmer osv. slettet fra mit c-drev, og det vil jeg helst undgå så jeg..

tror winerror har ret, der fulgte kun de tre installations cder med til min pc, så  må programmet ligge derpå.

hvilken disk er det lige i mener?? der fulgte kun de tre med!??
Avatar billede morsus Nybegynder
21. oktober 2004 - 16:03 #5
lukket