Avatar billede nasher Nybegynder
23. september 2004 - 22:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike + open glide + xp pro

Jeg har et mindre problem, nemlig at kører CS (1.6), i open glide. Jeg har win xp, hentet de nyeste driver (Nvidia gf4)
har også prøvet med Nvidia detonator 28.32, som heller ikke virkede.
Jeg får ingen fejl meddelelse, men den går ind i CS, hvor den herefter går i stå !?!?
Kan dog bruge alt + tab, også lige spille i 2-4 sek. hvor de så går i stå igen?
Ram probs? Nej, har 1g?
Hvorfor aner jeg ikke, men det håber jeg lige DU ved :) ?
Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 08:15 #1
hmm tyder på lorte Steam igen :) prøve at slet Stem og FJLERN ALT MED STEAM på din com og så install steam igen :) måske det virkere.... hvis ikke...

så reinstall din driavner igen og når du siger Open Glide = Open GL så ? hvis ja... så skriv det da folk nemmer forstår det ;) men husk at fjerne ALLE rast driere til den driver du skal slettet iden du reinstall din driver igen :)

håber det kan hjælpe og am problemere kan godt være du har 1 Gb ram.... men vilken type er det alså PC hvad for hvis deter fx PC 2100 / 2700 og din FSB = 400 Mhz eller over så kan det godt være ram fejl da din FSB køre hurtiger end dine Ram og derfor kan dine ram ikke følge med :)

men held og lykke mestere :)
Avatar billede nasher Nybegynder
24. september 2004 - 12:48 #2
Winerror - Har prøvet det hele, har lige formateret min comp.
Før formateringen havde jeg også problemet, derfor valgte, ikke udelukkende af den grund, at formatere. Så steam er lige blevet installeret på ny, og alle driver er blevet udskiftet 2 gange. Det kunne jeg selvfølgelig have fortalt til start.

det er open GL jeg mener :)
Ang. FSB og ram, de følger hinanden fint.
Men eller glimrende forslag
Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 12:56 #3
hi hi takker :) hmmm hvad er dine FSB og hvad er dine RAM ??

FSB 400 eller over = PC 3200
FSB 333 = PC 2700
FSB 200 = PC 2100
FSB 166 = PC 1600

:) bare en lille liste til dig
Avatar billede h420c Nybegynder
25. september 2004 - 15:23 #4
Hvad med d3d ? hvorfor vælger du ikke det istedet for så ? jeg kan ikke se forskel i Cs.. har dog ingen problemer andet end at man nogle gange skal vente 2min på at den vil hente serverlisten ..