Avatar billede spock73 Nybegynder
23. september 2004 - 19:58 Der er 6 kommentarer

Udprintning/udplotning

Jeg har nogle tegninger fra AutoCAD LT 2004, som jeg skal ha' plottet eller printet ud. Nogen der ved, hvor man kan få gjort det rimeligt billigt? Jeg bor i østjylland. Har prøvet et par kopicentre, det ene var alt for dyrt og det andet kunne ikke finde ud af at få mine .plt-filer plottet ud... HJÆLP :-)
Avatar billede pho2ke Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:00 #1
Hvor stort skal du have det printet/plottet??
Avatar billede spock73 Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:45 #2
A2
Avatar billede pho2ke Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:00 #3
Jeg har fået noget printet ud hos en trykker her i Esbjerg, men kan ikke huske prisen eller finde prislisten.

Fidusen var at man skulle lave det om til *.PDF fil, det kan læses af næsten alle.

på den måde kan du få printet alle steder, husk dog at hvis det skal printes i A2, så skal du også printe til PDF i A2.

Hvis du har Acrobat reader pro kan du printe til PDF.
Avatar billede spock73 Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:33 #4
Kan du fortælle mig hvordan jeg laver en tegning om til .pdf???
Avatar billede pho2ke Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:41 #5
Har du en købt version af acrobat reader pro ?

i så fald

tryk "ctrl+p" for at printe... her kan du vælge hvilken printer du vil bruge.
Er der en på listen der hedder "Adobe PDF" skal du vælge denne.

Sæt den op som om det var en alm. printer altså hvilken størrelse m.m. når du trykker OK skal du bestemme hvor filen skal gemmes.
Avatar billede pho2ke Nybegynder
02. oktober 2004 - 21:40 #6
Får du det til at virke?