Avatar billede erikkjaer Nybegynder
23. september 2004 - 14:25 Der er 2 kommentarer

Digitalt Video-kamera - Hvad skal man købe

Digitalt VIDEO-kamera - Hvad skal man købe?

Hej...
Jeg er lidt af en perfektionist med hensyn til de "arbejdsredskaber" jeg bruger. Nu er jeg så kommet i den situation at jeg SKAL bruge et digitalt videokamera.
Men jeg ved ikke ret meget om hvad der findes på markedet.

Nu er det så jeg spørger hvad jeg skal gå efter?
1) Mærke?
2) Type?
3) Hvor skal man købe skidtet?

Krav:
1) Det skal ikke være et prof. kamera, men trods alt levere en super billedkvalitet.
2) Da jeg har et digitalt kamera, er det ikke nødvendigt at det kan lave gode stillbilleder. Men må gerne!
3) Prisen må ligge imellem 3000-8000 kr.(helst ikke over 5000 kr.)

Tak for hjælpen!!
Avatar billede overchord Nybegynder
23. september 2004 - 14:31 #1
erhm var det saa et video-kamera du oprindeligt var efter? Jvf den identiske ordlyd i http://www.eksperten.dk/spm/542830
Avatar billede juliefabricius Nybegynder
28. september 2004 - 15:31 #2
Prøv at se svarene på http://www.eksperten.dk/spm/544126