Avatar billede dollas Nybegynder
22. september 2004 - 12:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opdater div?

Jeg skal have 4 "vinduer" på min side. Havde tænkt mig at bruge iframe, da det er det eneste jeg kan få til at opdatere når jeg bestemmer, men er det muligt at opdatere et div ?

eller er der en anden måde.?
Avatar billede marzman Nybegynder
22. september 2004 - 12:29 #1
altså så skal du lukke den med en funktion efter fx. 10 sek. og derefter sætte den til at åbne den igen...

Jeg ville foreslå at du bruger iframe da det er den bedste mulighed for at opdatere inde i et vindue...
Avatar billede dollas Nybegynder
22. september 2004 - 12:31 #2
ok, tak
Avatar billede marzman Nybegynder
22. september 2004 - 12:51 #3
svar ;)
Avatar billede marzman Nybegynder
22. september 2004 - 12:52 #4
sorry :) hehe
Avatar billede roenving Novice
22. september 2004 - 13:25 #5
En meget brugt taktik (f.eks. i chats !-) er at have en 'skjult' iframe, som reloader ret ofte, og som ved load genskriver et indhold i f.eks. en div ...