Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
20. september 2004 - 06:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne sit link fra dmoz

Hej er der nogle som ved hvordan man kan få fjernet sit link fra dmoz project jeg er træt af at mit link  er på alle mulige urelevante hjemmesider.
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. september 2004 - 09:11 #1
Bliv editor, så kan du fjerne dit site
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. september 2004 - 11:01 #2
Du kan normalt skrive til dem og få dem til at fjerne dit link, men jeg vil ikke anbefale det. F.eks. google bruger antallet af links der peget på dit site til at vurdere hvor vigtigt dit site er og dermed hvor god placering du har. Hvis du fjerner dit link fra DMOZ, vil du også miste meget placering i google og andre søgemaskiner, og dermed meget trafik.

Det er ikke let at opnå placering i DMOZ, behold den er mit råd
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. september 2004 - 11:23 #3
Bufferzone - du har 100% ret og jeg arbejder selv med SEO.
MEN - han siger:"er træt af at mit link  er på alle mulige urelevante hjemmesider"
Så han er nok ligeglad med PageRank :-)
Og når du bare skriver til dem, tager det 100 år
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. september 2004 - 12:02 #4
Og når du bare skriver til dem, tager det 100 år>Hvis han overhoved kommer igennem
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
20. september 2004 - 12:23 #5
er der nogle af Jer som overhovedet kan finde en email adresse til dem det har været umuligt for mig!
jeg er ligeglad med at få besøgende fra Google, jeg har de besøgende jeg skal bruge (lyder som blær men det er nu en gang sådan)
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
22. september 2004 - 06:23 #6
fik ik fjernet mit link
lukker spm