Avatar billede amsn Nybegynder
19. september 2004 - 16:09 Der er 4 kommentarer

spørgeskema

Hej
Jeg vil gerne lave et spørgeskema der sender en mail til mig med svarene i en komma seperaret fil.
Det er ikke mere end 5 til 10 spørgsmål og alle med 3 til 5 svarmuligheder.

Er der en der kan hjælpe mig? eller fortælle mig om et sted på nettet jeg kan hente et?

God søndag
Avatar billede amsn Nybegynder
19. september 2004 - 16:10 #1
Det skal lige siges at jeg ikke kender noget til PhP mm
Avatar billede roenving Novice
19. september 2004 - 16:17 #2
Jeg ville prøve en af de gratis-tjenester, som findes, f.eks. google giver over 6.000.000 hits på free surveys:

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=free+surveys&meta=
Avatar billede amsn Nybegynder
19. september 2004 - 16:22 #3
det link sender en videre til en masse sider der gerne vil du skal udfylde en masse?
Jeg vil bare gerne have et 5 ? på min egen side.
Avatar billede roenving Novice
19. september 2004 - 16:36 #4
Du skal bruge noget serverside, hvis du ikke vil have at brugerens eget mailprogram poppe op, så alt andet lige er det bedre at bruge sådan en sag, for så undgår du at brugeren måske fravælger at sende mailen eller bliver irriteret over, at en ny ting dukker op !-)

Men man _kan_ godt lave noget, som sender data videre til mailprogrammet, og derfor ikke har behov for noget serverside ...

-- til gengæld får du som sidegevinst på de fleste gratis-tjenester en masse statistik m.m.m.