Avatar billede fanatic Nybegynder
19. september 2004 - 01:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PPC og Nokia 6150 er Internetadgang mulig?

Hej Eksperter...

Jeg har lige fået en Dell Axim 30 Pocket PC og har i forvejen en Nokia 6150 mobil telefon.

Er det overhovedet muligt at forbinde telefonen via infrarød forbindelse til min PPC og på den måde få internetadgang. Eks ved at kalde op til et cybercity tlfnummer?
Avatar billede pzycho Nybegynder
06. oktober 2004 - 15:23 #1
Kig i guiden her.
http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html

I stedet for at skrive *99# i telefonnummer, skriver du opkaldsnummeret til cypercity. Når du prøver at kalde op spørger den efter brugernavn og password som selvfølgelig er det til cypercity.
Avatar billede fanatic Nybegynder
13. oktober 2004 - 10:50 #2
Okay...jeg er kommet til en konklusion. Nokia 6150 kan ikke bruges som modem til en PPC. Dens infrarøde interface er ikke udbygget til at kunne dette.

Send mig et svar, så får du point for dit svar ;)
Avatar billede pzycho Nybegynder
13. oktober 2004 - 11:25 #3
Okay... har du prøvet at få den til at ringe et almindeligt telefonnummer op via din PPC... er meget overbevist om at det kan lade sig gøre...
Avatar billede fanatic Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:31 #4
Nåh....men nu købte jeg mig en Nokia 6230, tak for hjælpen ;)