Avatar billede askhoej Praktikant
18. september 2004 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af GFDb.com

Hejsa

Jeg har leget lidt med at lave min egen fodboldside og er nu endelig kommet frem til et resultat, som jeg selv er godt tilfreds med. Jeg ville nu gerne have lidt feedback og eventuelt forslag til forbedringer/ændriger som kan gøre det bedre som bruger at benytte sitet.

Enkelte af funktionerne på siden kræver login og hvis i ikke selv ønsker at oprette jer som brugere, så har jeg oprettet en Eksperten.dk brug:

brugernavn: eksperten
kodeord: eksperten

Urlen: http://www.gfdb.com

Jeg håber der er nogen der ville bruge lidt tid på at kigge på sitet.

/askhoej
Avatar billede web-geek Nybegynder
18. september 2004 - 16:26 #1
farverne passer perfekt til en fodbold side! - De grønne farve som en fodbold bane! :)

Selve siderne har massere dejligt indhold! :)
Avatar billede askhoej Praktikant
19. september 2004 - 14:29 #2
web-geek> tak for den positive feed-back :-)

Andre må da også meget gerne komme med lidt feedback ;-)
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
20. september 2004 - 11:40 #3
flot side..
Avatar billede askhoej Praktikant
24. september 2004 - 15:23 #4
lukker