Avatar billede totaltilpas Nybegynder
18. september 2004 - 10:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mp3 + rettigheder

Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med Html koden hvis jeg nu IKKE vil have at folk skal kunne downloade mp3 filen.

Jeg er ikke så hardcore, men meningen er bare at man skal kunne høre nummeret, men IKKE kunne downloade det.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
18. september 2004 - 10:19 #1
Du kan desværre ikke beskytte din musik så godt at den ikke kan downloades, fordi
hvis du laver så den kun høres (Streaming) så findes der programmer som kan gemme streamings. :(
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
18. september 2004 - 10:22 #2
Kan du ikke bare give mig en lille bitte kode, et eller andet med at når man højreklikker på den, så står det "rettigheder forbeholdt musiktalent.dk" please....jeg er nemlig lidt nørdet. og skulle der komme en hardcore forbi jamen så er det også fint. men bare så det virker som om den er beskyttet.

Tak for dit hurtige svar