Avatar billede winnij Nybegynder
18. september 2004 - 00:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sp.2

er der nogen der har norton 2003 antivirus og firewall, kan de køre sammen med sp.2, har slået begge fra i windows, men kan de køre sammen, eller en af tingene
Avatar billede dominodevil Nybegynder
18. september 2004 - 00:09 #1
Jeg kører Norton 2003 + SP 2.... har nu ikke oplevet noget med hverken Outlook emails, Messenger eller andet program!
Avatar billede winnij Nybegynder
18. september 2004 - 00:12 #2
har du både norton firewall og norton systemworks 2003 eller hvilken af delene, jeg fik nemlig en advarsel da jeg genstartede efter instalationen af sp.2
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 00:13 #3
Jeg har 2 computer, en med Norton Internet Security 2003 og den anden med Norton Internet Security 2004, og begge kører stadig, jeg har ikke haft nogle problemer med dem og SP2
Avatar billede winnij Nybegynder
18. september 2004 - 10:57 #4
er der virusprogram i sp.2, eller har jeg misforstået noget ?
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 11:31 #5
Der er virus og firewall i SP2, hvilket også er på tide.
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2004 - 13:32 #6
trekkies -> Der er da ikke Antivirus produkt med i SP2 !
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 13:34 #7
Hvad betyder så virusbeskyttelse så i SP2?
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2004 - 13:40 #8
trekkies -> Har du en ref. til hvor dette er nævnt ? Kan ikke lige finde noget hvor det er omtalt eller er det mig ?
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 13:45 #9
Jeg går ind på min Kontrolpanel, der findes der en menu, som hedder Sikkerhedscenter, og der står der Virusbeskyttelse, Firewall og Automatiske opdateringer.

Her er der et lille billed:
http://www.darkskies.dk/kontrolpanel.jpg
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2004 - 13:48 #10
Ahh, okay, men du har stadig Norton installeret ik' ?

Fordi jeg ved det punkt er slået fra, men det er vist noget med at den genkender dit antivirus program og MS har accepteret dette program, men på den måde Antivirus program i SP2 er der vist ikke !
Avatar billede trekkies Juniormester
18. september 2004 - 13:51 #11
Jo, det har jeg.

Så har jeg hørt forkert, fordi jeg synes at have hørt at der skulle være Antivirus i SP2.
Avatar billede stigna Nybegynder
31. oktober 2004 - 22:02 #12
Det problem du refererer til med Norton Sys.Works kender jeg til.
Det hele går ud på, at der med SP2 er ændret så leverandører skal anvende et certifikat på deres produkter så Sikkerhedscenteret i Windows kan genkende dem.
Norton 2003 m.fl. har ikke det certifikat endnu og derfor får du en advarsel i sikkerhedescenteret.
Det du skal gøre er, at markere at du selv varetager opdateringen af dit antivirusprogram og det gør du i sikkehededscenteret under ANBEFALINGER...marker at du selv holder norton opdateret.
Men vær opmærksom på, at SP2 vist ikke er helt færdig med "sjove" sygdomme...jeg og andre slås stadig med enkelte...Stig