Avatar billede hobbez Nybegynder
11. oktober 1999 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kommentar-/svarfeltet - kunne det blive lidt bredere?

Når jeg skriver kommentarer og svar er det LIDT irriterende at kommentar-/svarfeltet kun er 1/3 af bredden for de tidligere kommentarer.

Kunne det ikke ændres så det er lige så bredt som resten? Så kunne man bedre få overblikket, hvilket specielt er et problem når man paster noget html-kode.
Først når man HAR sendt kommentaren/svaret opdager man fejlene :o(

/Rob
Avatar billede bkp Nybegynder
11. oktober 1999 - 17:39 #1
Du har vist aldrig besøgt din brugeropsætning?
Her kan du ændre dette!
Avatar billede bkp Nybegynder
11. oktober 1999 - 17:41 #2
Du skal tænke på at det ikke er alle der har en opløsning som os, derfor kan admin ikke generelt lave feltet meget stort. Men du har mulighed for selv at ændre dette
Avatar billede hobbez Nybegynder
11. oktober 1999 - 18:05 #3
Ups, jeg har godt nok kigget på min opsætning, men ladet mig forvirre af teksten "Indtastningsfelter, som det ved oprettelse af spørgsmål, skal have nedenstående størrelse :"

Jeg troede at det skulle tages rent bogstaveligt, at der var tale om fletet som bruges "....ved oprettelse af spørgsmål..." - jeg kunne sgu ikke gennemskue at det også var gældende for feltet for besvarelser og kommentarer.

Men det gør det jo (ser jeg nu) - takker og bukker :o) Vil du ha' 30 point for hjælpen?

/Rob
Avatar billede bkp Nybegynder
11. oktober 1999 - 20:04 #4
Jeg bukker og takker også :) men jeg fortjener ikke point det gør Admin, (den beskedne)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. oktober 1999 - 23:04 #5
hvilke point?
Avatar billede bkp Nybegynder
16. oktober 1999 - 08:27 #6
Jeg tror han ville oprette et spørgsmål for at give point, men det er ikkkkkkkkke nødvendigt!

:)