Avatar billede alx1 Nybegynder
16. september 2004 - 22:51 Der er 7 kommentarer

Outlook, annullering af send mail?

Hej, jeg har følgende problem med min Outlook:
Jeg er ved en fejl kommet til at sende en vedhæftet fil på 120 mb til en ven. Men mailen skal ikke sendes da det er en fejl.
Problemet er at jeg ikke kan fjerne filen fra min Udbakke.

Jeg har forsøgt at Slette mailen i Udbakken men den vil ikke forsvinde.
Hver gang jeg åbner Outlook, så forsøger den at sende filen.

Hvad skal jeg gøre for at løse problemet ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:07 #1
Du skal gå ind under Indstillinger og slå "Send meddelelser straks" fra.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:08 #2
Jeg formoder det er sådan.
Bruger ikke selv Outlook, men Outlook Express.
Avatar billede alx1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:12 #3
Det hjælper ikke rigtigt noget, jeg kan stadig ikke slette filen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:14 #4
Prøv så at starte op i fejlsikker tilstand <F8> under opstart og se om du kan slette den derfra *S*
Avatar billede buddy45 Juniormester
16. september 2004 - 23:14 #5
Prøv at hive netstikket ud af PC'en og genstart Outlook. Se om du kan slete nu.
Avatar billede alx1 Nybegynder
16. september 2004 - 23:30 #6
Det lykkedes :) Jeg disablede mit netkort og så kunne jeg slette den.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. september 2004 - 00:17 #7
Fedt ;o)