Avatar billede popey Nybegynder
15. september 2004 - 11:42 Der er 4 kommentarer

Statistik over besøgte internet sider

Hjælp, da jeg ikke har haft behov før, men mine overordnede vil nu have en statistik over, hvilke sider på internettet, der bliver besøgt mest i arbejdstiden.
Hvordan finder jeg jeg frem til disse.
På forhånd tak.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. september 2004 - 16:03 #1
Mener du lige på din kværn eller generelt på jeres netværk?
Eller 'verdens' mæssigt...
Avatar billede popey Nybegynder
16. september 2004 - 08:41 #2
Jahh, jeg tror jeg vælger "generelt på vores netværk".
Og det er en server 2003 Enterprice, som er sat op som ISA server.
Avatar billede strych9 Praktikant
16. september 2004 - 14:34 #3
Du har brug for det der hedder en "Log analyzer".
og så må du sige til dine overordnede at sådan en skam koster penge. Så køles interessen måske ;)
Anyway kan du google' på "log analyzer" + isa server, og så kommer der en masse op. Jeg ved ikke hvilken pris du vil give.
Avatar billede strych9 Praktikant
16. september 2004 - 14:36 #4
http://www.tucows.com/preview/333150.html

$249 shareware, men du kan da i det mindste bruge den i en snæver vending..