Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
03. marts 2001 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Strata 3D 3.0 Tutorials

Hejsa, hvor kan jeg find nogenlunde kultiverede tutorials til Strata 3D 3.0?

/ Simon
Avatar billede and.vang Nybegynder
03. marts 2001 - 13:24 #1
http://works.3d.com/tutorials/index.html

Bare lige en. Men til en anden gangs skyld: Hvorfor spilder du egentlig dine dyrebare point på noget der skal findes på nettet. Altså det er jo bare at gå skrive strata 3d tutorials i Google og så ligger man inde med en masse links.

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
03. marts 2001 - 13:25 #2
Damn, jeg hader stavefejl. \"gå\" skulle ikke have været der  8-]

/Anders
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
18. marts 2001 - 14:01 #3
lukker